Direktlänk till inlägg 16 december 2009

verklig dimma

Av Louise - 16 december 2009 21:38

Nu får det fan vara bra. (Jag är fullt medveten om att en förändring kommer att utebli, men jag försöker iallafall).
Flera månader har gått sedan min svacka välkomnade mig med öppna armar.

Jävla svacka. Den når sin kulmen varje dag, och det tär på kroppen något oerhört. Min stubin är kort, mitt engagemang sinar, jag tynar bort.


Jag påstår inte att jag går runt i mitt moln och gråter ständigt, det är inte jag. Jag har roligt när jag umgås med mina verkliga vänner, och.. Ja, ungefär då.

Hur befintlig är då glädjen när man skilts ifrån sina vänner, och helt plötsligt är någon "utifrån". Det går inte att hålla kontakten när det fysiska avståndet förlängs. inte ens med de bästa vännerna    .




Mitt i inlägget blev jag avbruten, och nu minns jag inte var jag var. Sängen kallar.
Natti. 

 
 
Ingen bild

Mos A

17 december 2009 09:31

"Love is real
Real is love
Love is feeling
Feeling love
Love is wanting
To be loved"
/J. Lennon

Drömde om dig inatt! Du är inte någon där ute. Du är här inne. I hjärtat!

 
Bea

Bea

23 december 2009 18:26

"The years pass us by, but it dosen't matter how old we get, it's okay as long as i got you babe". Glöm aldrig det, no matter what :) du är bäst, faktiskt. Tack för igår!

http://beatricemelaander.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 1 januari 2010 16:45

redheadwin.devote.se       ni som läser här läser lite deppigare. ni som läser på ovanstående läser om lite alldagligare. give it a chance ...

Av Louise - 26 december 2009 18:29


  mmmm, nu har julafton passerat. Men undantag ifrån vissa små incidenter har den varit trevlig. Dock hann jag inte riktigt ladda. Det har gått snabbt denna gången. FÖR snabbt.   Nyårsplanerna är aningen diffusa, men det är inget som inte ...

Av Louise - 23 december 2009 23:41

Igår vankades det julebak. Det var kaotiskt som vanligt, och jag bakade en julasnopp i marsipan. Det var röligt. Fina Beda stod som umgänge och det var nice som alltid.Nu är det cirka 15 minuter till julafton anländer. Än om det kanske är fel afton. ...

Av Louise - 21 december 2009 16:09

KLART GRABBEN SKA HA EN HUSVAGN! Jag och mora har varit och julstökat i staden. Det julstöket resulterade i tändstickor och kakor. Det var den julen det.   Tänkte i detta nu lyssna klart på det gamla punkbandet Noice, som tar upp mina fundering...

Av Louise - 20 december 2009 23:52


   det är faktiskt precis lika roligt som det ser ut att jag har Sveriges minsta lillfinger. Jag mår bra ikväll. Imorse mådde jag sådär. Vaknade med tanken om mitt engagemang i skolan, men den tanken har jag bortprioriterat.   Familjen har käka...

Presentation

något i denna stilen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GUESTBOOK


Ovido - Quiz & Flashcards