Direktlänk till inlägg 22 november 2009

lösryckt

Av Louise - 22 november 2009 17:32

Nu får jag ju skärpa mig. Hur längesedan var det jag skrev sist? Alltför.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Eller jo, visst vet jag. Men jag ska ju vara diskret i bloggen. Man kan väl säga som så, att det har gått dit jag önskade, men nu känns det inte så intressant längre. Jag är hopplös.


Det här med fotfäste tar sin tid. Usch, jag kan inte ens uttrycka mig idag. Hoppas jag får något fint i julklapp. Då ska jag aldrig vara uttryckslös mer.


Hejdå.

 
 
Ingen bild

Mos A

22 november 2009 20:10

Å vad önskar sig fröken i julagava?

Gissar att halkskydd & broddar inte hjälper när man halkar runt i livet utan att riktigt få fotfäste, annars kunde du fått det... Tapetklister???

Du uttrycker dig alltid väl. Att avstå från att uttrycka sig verbalt eller skriftligt är ett uttryck i sig si du hjärtat.

Puss från moster & en klapp på axeln för väl utfört arbete (hörde jag -vill ju ha rapport!!!) Å en liten kick i ändalykten inför uppstarten av en alldeles ny liten skolevecka som tar sin ände i himmalagad päremos & köttabullar hos mormor Hertha i sedvanlig traditionsanda.

 
Ingen bild

Mos A

5 december 2009 17:20

Å hur går bloggandet då?

Pusselikram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 1 januari 2010 16:45

redheadwin.devote.se       ni som läser här läser lite deppigare. ni som läser på ovanstående läser om lite alldagligare. give it a chance ...

Av Louise - 26 december 2009 18:29


  mmmm, nu har julafton passerat. Men undantag ifrån vissa små incidenter har den varit trevlig. Dock hann jag inte riktigt ladda. Det har gått snabbt denna gången. FÖR snabbt.   Nyårsplanerna är aningen diffusa, men det är inget som inte ...

Av Louise - 23 december 2009 23:41

Igår vankades det julebak. Det var kaotiskt som vanligt, och jag bakade en julasnopp i marsipan. Det var röligt. Fina Beda stod som umgänge och det var nice som alltid.Nu är det cirka 15 minuter till julafton anländer. Än om det kanske är fel afton. ...

Av Louise - 21 december 2009 16:09

KLART GRABBEN SKA HA EN HUSVAGN! Jag och mora har varit och julstökat i staden. Det julstöket resulterade i tändstickor och kakor. Det var den julen det.   Tänkte i detta nu lyssna klart på det gamla punkbandet Noice, som tar upp mina fundering...

Av Louise - 20 december 2009 23:52


   det är faktiskt precis lika roligt som det ser ut att jag har Sveriges minsta lillfinger. Jag mår bra ikväll. Imorse mådde jag sådär. Vaknade med tanken om mitt engagemang i skolan, men den tanken har jag bortprioriterat.   Familjen har käka...

Presentation

något i denna stilen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GUESTBOOK


Ovido - Quiz & Flashcards