Alla inlägg under december 2009

Av Louise - 26 december 2009 18:29


mmmm, nu har julafton passerat. Men undantag ifrån vissa små incidenter har den varit trevlig. Dock hann jag inte riktigt ladda. Det har gått snabbt denna gången.

FÖR snabbt.


Nyårsplanerna är aningen diffusa, men det är inget som inte går att lösa till dagen D. D ska jag se till.


Klockan 6 imorse var jag hemma, och då var det sängen som hojtade. Okej tänkte jag och nästa gång jag vaknade var klockan halv två. Heffti tjej :)





ADIOUYERS !  

Av Louise - 23 december 2009 23:41

Igår vankades det julebak. Det var kaotiskt som vanligt, och jag bakade en julasnopp i marsipan. Det var röligt. Fina Beda stod som umgänge och det var nice som alltid.
Nu är det cirka 15 minuter till julafton anländer. Än om det kanske är fel afton. Äh, jag bryr mig inte, sålänge det blir en mysig dag.


Jag ska förbereda mig. Jag börjar redan nu med att duscha. Det var ett tag sedan. 





Dagens kram går till:


*Bea. Motivering överflödig.

*Alkisen på resecentrum som stal mina julklappskalsonger. Snoppgubbe.

Av Louise - 21 december 2009 16:09

KLART GRABBEN SKA HA EN HUSVAGN!

Jag och mora har varit och julstökat i staden. Det julstöket resulterade i tändstickor och kakor. Det var den julen det.


Tänkte i detta nu lyssna klart på det gamla punkbandet Noice, som tar upp mina funderingar och rebelliska idéer, och därefter smyga mig ner i köket och bråka med mamma och hennes rökvanor. Det kan man inte få för mycket av. Rökbråket alltså.

Det resulterar ju alltid i att jag har rätt, hur dåligt jag än förmår mig att argumentera.

Jag vet att du läser mamma   .



I afton beger jag mig till staden återigen, och till Emma. Jag vet mycket väääl att man inte ska skriva om allt man hittar på om dagarna, men skiter i. go jul

Av Louise - 20 december 2009 23:52

   det är faktiskt precis lika roligt som det ser ut att jag har Sveriges minsta lillfinger.

Jag mår bra ikväll. Imorse mådde jag sådär. Vaknade med tanken om mitt engagemang i skolan, men den tanken har jag bortprioriterat.


Familjen har käkat pizza, Lollo har lyssnat på rock'n roll, och stiftat sitt nya namn -rocklollo. Nåväl, FAN vad apsweet det känns med ledighet till tusen. Julefriden känns i hela magen och den här julen kommer att bli något alldeles extra. Kanske   .


Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på Kurt Nilsen, och önska mig en Canon Ixus och Ipod. Det ser jag fram emot! Godnatt b     rrrudar.

Av Louise - 20 december 2009 15:37

Gårdagen var fantastiskt bra.

Äntligen på himmaplan, med nära och kära runt omkring. 

Fest hos KB, fest i Ignetberget, trevliga människor, bra musik och dans för resten av mitt liv.


Nyktert dock. 



awesome!

Av Louise - 19 december 2009 15:32

   idag ville jag inte gå upp ur sängen. det var ingen som väntade på mig, och jag kände olust.

jag åt potatismos och ködabullar till frukost, och nu tänker jag bege mig till en festifest. mmjoda. puss!

Av Louise - 17 december 2009 18:14

   godkväll.


en lång dag har för några timmar sedan kulminerat i lite skratt trots dagens äckliga innebörd. äckliga dag vilken innehållit dåliga betyg. vart försvann mina MVG:n ?
mitt ut i ingenstans.


jag har aldrig ansträngt mig. aldrig behövt.
men svårighetsgraden har höjts, och icke jag med den. jag vet inte hur man pluggar, och känner inte mig inneha tiden till det.

mitt liv sluttar nedåt, och jag försöker hålla mig fast. kanske inte synas, kanske inte få något gjort, bara helst hålla mig fast. kvar. vid liv!



det är julafton snart. jag har köpt mina julklappar. skönt att ha det avklarat.

ärligt talat? inte en enda. så mycket jag skulle vilja ge, men mina viljor blir inte verklighet. tur är väl det sometimes.


inte en enda versal ha jag använt hittills heller. har antagligen nått nuskiterjagiallt-gränsen, vilken innebär ALLT. (där kom fyra på samma gång)

totalt ointressant text. för att inte glömma värdelös.
men inte för mig.



hejsvej. 

Av Louise - 16 december 2009 21:38

Nu får det fan vara bra. (Jag är fullt medveten om att en förändring kommer att utebli, men jag försöker iallafall).
Flera månader har gått sedan min svacka välkomnade mig med öppna armar.

Jävla svacka. Den når sin kulmen varje dag, och det tär på kroppen något oerhört. Min stubin är kort, mitt engagemang sinar, jag tynar bort.


Jag påstår inte att jag går runt i mitt moln och gråter ständigt, det är inte jag. Jag har roligt när jag umgås med mina verkliga vänner, och.. Ja, ungefär då.

Hur befintlig är då glädjen när man skilts ifrån sina vänner, och helt plötsligt är någon "utifrån". Det går inte att hålla kontakten när det fysiska avståndet förlängs. inte ens med de bästa vännerna    .




Mitt i inlägget blev jag avbruten, och nu minns jag inte var jag var. Sängen kallar.
Natti. 

Presentation

något i denna stilen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GUESTBOOK


Ovido - Quiz & Flashcards