Alla inlägg under september 2009

fyk

Av Louise - 23 september 2009 22:14

idag?

idag är jag sjuk, tackar som frågar. feber och halsont. ointressant fakta, men oändligt nödvändig.


på posten kom paket. till mig! paketet innehöll ett par dyra hårvårdsprodukter från REF. det var en tävling jag deltagit i, som jag inte minns för fem öre. måste varit längesedan. man glad blev jag, och lite försvann febern.


elinor ringde. ack så glad jag blev i hela magen. det var inte igår. återigen - svårt att ha den spontada sociala kontakten när man studerar i olika städer. umgänge på fredag hoppas jag på.


pusskrammmmm.

Av Louise - 21 september 2009 19:45

såjasåja.


nu är jag hemkommen från ett jävulskt pass. jag gillar det ändå.

speciellt när det plötsligt står nakna grabbar i mitt omklädningsrum när jag behöver dricka. då gillar jag det extra mycket.


jag gillar även dagens studiedag. fler studiedagar ( och mer kärlek ) åt folket !


mindre gillat är det faktum att mina vänner försvinner ifrån mig. byter man skola från en stad till en annan, blir det inte mycket med umgänget. man ses inte var dag i bussen, man diskuterar inte helgspektakel i matsalen, och det spontana liksom bleknar. vill inte vill inte vill inte förlora mina vänner. vill inte förlora något jag är i behov av, och något som sätter guldkant på livet. fan.

Av Louise - 20 september 2009 12:04

   godermiddag!

fantastiskt rolig helg. återigen, får man väl säga.

i fredags gällde snippfest, och därefter overandout. lördagen var så låång och sköön och dööd att jag var tvungen att smälla en pizza. vi hade trevligt, det hade vi.


aftonen bjöd på ännu en fest, vilken var över förväntat. aej, om man skulle dra ner på det vila ett litet slag?

nej. det är roligt, det här.


FRID UT.

Av Louise - 17 september 2009 20:23

Kameran har kommit. här följer ett smakprov på hur vackra bilder den tar. mycket nöjd med mig själv och min tomma plånbok, det får jag säga.


dagens löpning då? hur gick den egentligen?

fem kilometer på 30 minuter. det var ju inte speciellt bra, men värre kunde det varit. löpning har aldrig varit mig grej alltså.


imorgon bitti är det matteprov som gäller. jag bävar inför det där. låt skoldagen ta slut och aftonens festligheter börja! tvivale.





ha det gössigt :)  

Av Louise - 16 september 2009 22:56

godkväll.


efter en skön dusch och ett halvt paket vindruvor är jag nu äntligen påväg mot sängen. en ganska så bra dag har passerat, men morgondagen blir outhärdlig. en halvtimmes löpning direkt på morgonen, bajsmatte, och allmänt skitlång skoldag. MEN!, väl hemma väntar en kamera. ja jävlar vad den väntar.


matteprov på fredag. helt onödigt..Skrikandes

Av Louise - 15 september 2009 16:28

Idag är jag sårbar. Alldeles för sårbar. Usch.

Det är så mycket jag skulle vilja ändra på just idag. Så mycket som skulle kunna bli så mycket bättre. Men det är väl vardagsmat för en pessimist. Pessimist är jag inte. Människa är jag däremot. Speciellt idag.


Suck. Om jag bara fått bestämma helt själv.


hårprofil  

Av Louise - 13 september 2009 22:31

En välbehövlig tur mot vinslöv och pappsen har tagit hela kvällen.

Han vid fläkten, med en cigg i näven.

Jag i soffan, bölandes över livets orättvisor och andra tonårsgrubblerier.

En pizza på det, och jag var snart människa igen.


Fina pappa. Du är inte så dum som man skulle kunna tro.

Av Louise - 13 september 2009 16:29

En helg i Danmark är avklarad.

En sju timmar i bil med tre idiotbröder som sällskap. Önska er aldrig småbarnajävlar. Jag är så arg, så det finns inte ord :)

Dessutom - kommer inte kameran imorgon. SKITKAMERAN. fan.


Hejdå.

Presentation

något i denna stilen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GUESTBOOK


Ovido - Quiz & Flashcards